01 Ekim, 2017

Cilt Bakımı Tüyosu (Kil Maskesi)



Merhabalar bugün size instagram da sürekli gördüğünüz bir ürünü anlatacağım.

Ama biraz daha farklı bir şekilde göstermek istedim.

Biliyorum ki bir ürünü defalarca görünce evet kesin güzeldir demiyoruz.

Gerçekten güzel olduğunu düşünmeden almıyoruz denemiyoruz.

Beni okuyanların ve tanıyanların bildiği bir özelliğim çok net fikirliyimdir bir konuda kimse istediğimi veya düşüncemi değiştiremez. 

Cidden beğendiğim için bu ürünleri yazmak istedim.

Bazen hiç fotoğraf paylaşasım gelmezken bazen her detayı çekmek istiyorum.

Şu an  da o detaylı yazılarımdan birini okuyorsunuz.



      Bahsedeceğim ürünler PELOİD PELOMİN  markasının ürünleri olacak. İsimlerine tıklayarak sitelerini inceleyebilirsiniz.


 Cilt bakımı çok önemli birşey . Makyajsız uyumamak, cilt temizliği , tonik , nemlendirici ve maskeler.




                                                                KİL MASKESİ


Açıkçası ben kuru ciltli olduğum için kil maskesi kullanmıyordum birkaç kere denedim ama uzun süreli hiç kullanmadım . Çünkü bazı maskeler ciddi anlamda cildi çok kurutuyor. 

Bu markanın kil maskesi geldiğinde hemen siyah noktalar olduğu için burnumda denedim. Evet sadece burnumda denedim hala da burnum dışında kullanmıyorum 


Buraya maskeyi sürmüş ve gözenekleri belli olmuş bir fotoğraf atmayacağım çünkü o sıradan maskelerde de oluşan bir görüntü :D 


Önce üründen bahsedeyim

Tuzla kaplıcalarındaki  mineralli su ve kilden oluşuyor.
İçinde amonyak alkol vs vs vs başka hiçbir madde bulunmuyor. Oldukça yararlı.

Hem yüz için hemde vucut için romatizmal ağrılarda kullanılabiliyor.
(Bel ağrılarım için denedim onayladım )

Vucutta tutma süresi 30 dk.
Kuru ciltte 10 dk
Yağlı ciltte 20dk


İçinde 
*Kalsiyum
*Bikarbonat
*Sülfat
*Potasyum
*Magnezyum 
Mineralleri bulunuyor.


Yani kısacası çamur banyosunun evinize getirilmiş hali diyebilirim .

Peki maskeyi kullandım ne oldu ?


Kullanmadan önceki günlerde yaptığım makyajla bir fotoğraf çekmek istedim ve fondötenim çok kötü durdu.


Gözeneklerimi görüyorsunuz. Bende dedimki aa bu fondöten kötü. pütür pütür oldu şu gözeneklere bak fışkırıyor dedim

Maskeyi denedikten sonra ertesi gün makyaj yaptım ve aynı fondöteni sürdüm bide şimdi bakın :




Ben farkı açıkça görebiliyorum sizinde görebildiğinize eminim.


Ve bu fotoğraflardan sonra  ben bunlarla blog yazısı hazırlarım saklayım dedim.

Cilt temizliği sağlık ve gençlik için çok önemli ama makyajın güzel durması içinde önemli.

Ben bu maskeyi cilt bakımı rutinime ekledim haftada 2 kez kullanıyorum.



Birde Termal Toniği Var :


tuzla içmece


Tuzla içmecelerinin termal suyu evinize gelmiş farzedin.

Yukarıda bahsettiğim mineralleri içeriyor. sprey formda olması çok güzel.
Cildime pamuk sürmüyorum. O konuya başka zaman değineceğim.
Fıs fıs sıkıyorum emilmesini bekliyorum hem maskenin gerginliğini alıyor. Hem güzel kokuyor.
Hem nemlendiriyor. En güzeli ise ikisi de sivilce yapmadı.


Çok övdüm çok şey söyledim ama cidden sevdim.


Sağlıcakla Kalın









 , , , , , , , , ,    
Paylaş:

0 yorum:

Yorum Gönder

DÜŞÜNCELERİNİZİ PAYLAŞIRSANIZ ÇOK MUTLU OLURUM :)