21 Ağustos, 2017

Mıssha Dosyası



  Benim kore menşei ürünlere ilgim ve saygım sonsuz.

Bu zamana kadar memnun kalmadığım bir durum olmadı. 

 Beyond- Missha - PureBeauty  Kullandığım kore markalarından.

BU YAZIMDA ELİMDEKİ MİSSHA ÜRÜNLERİNİ SİZİNLE PAYLAŞACAĞIM




1. CLAY MASK

Yani çamur maskesi.
Eğer kuruysak kil maskesi kullanmamız doğru değil. Cildimiz zaten çabuk yaşlanmaya müsait. Nasılki kuru toprak çatlıyorsa kuru ciltte en çabuk kırışan cilttir. 
Daha çok kurutan ürünlerden uzak duruyoruz.
Kil maskesi değil nemlendirici çamur maskeleri kullanıyoruz.


missha

    

 Derinlemesine temizlediğini hissediyorum diyebilirim :)

2.Frui Tea Yüz Temizleme Köpüğü


Kurutmuyor harika temizliyor ve kokusu yaban mersini gibi :)

missha


3. TIME REVOLUTION Güneş Kremi


Beyazlatan leke karşıtı bir krem.
İlk başta ten rengi gibi ama dağıtınca şeffaf ve harika kokuyor.
Hemen emiliyor.
Sivilce yapmadı .




misshamissha


4. En çok satılan BB kremi


Efsane güzel duruyor. 
Tek sıkıntım yine adam bana yanlış rengi vermiş yeter ama ya !

Aydınlatıcı gibi kullanabiliyorum desem yeridir.

Alın aldırın ama doğru rengi alın :D

missha



Toplu Resim 

missha

Resimdeki mavi renkli Nemlendiriciler aşağıda


Sıkılaştırıcı peelingi ise henüz deniyorum.

Okuduysanız teşekkür ederim

Ben Ankamall Missha dan almıştım.

Yılda 2 kere indirimleri var.

İndirime denk getirin.
SEvgiler.



 , , , , , , , , , , , , , , ,    
Paylaş:

0 yorum:

Yorum Gönder

DÜŞÜNCELERİNİZİ PAYLAŞIRSANIZ ÇOK MUTLU OLURUM :)